Beantwoord

extra kosten internet

  • 11 July 2022
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Ik heb al jaren dit abonnement, ook het plafond staat aan op €10,- nu wordt er echter €10,- extra berekend voor verbruikte mb`s kunnen jullie dit uitleggen. het gaat niet om buitenlandse MB`s.

Er wordt €10,- berekend voor 359,94 verbruikte MB`s

 

icon

Beste antwoord door Mila 12 July 2022, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi @GJVelthuis-simpel,

Welkom op onze community!

Dat is vreemd. Omdat ik via deze weg geen inzage heb in jouw verbruik, wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we samen naar de factuur kunnen kijken. 

Succes!

Groet,

Mila

 

Heb jij toevallig ook verlengd?
Ik heb dit namelijk ook en heb met de klantenservice gebeld. Wij hebben verlengd en we kregen een maand abonnement ‘gratis’. Dat betekent echter een maand gratis abonnement maar ZONDER verbruik (dus eigenlijk helemaal niets gratis). Je verbruikskosten zijn nu namelijk niet afgedekt door je abonnement bedrag (in mijn geval 10 euro) dus dan berekenen ze alle gemaakte kosten/verbruik tot aan je ingestelde plafond (wat ook op 10 euro staat bij mij). Dus niets ‘een maand gratis’, gewoon een maand later het dubbele betalen want dan betaal je alsnog voor het gebruik van je gratis maand. Heb dit nooit eerder gehad (en toch voor het hele gezin al diverse keren verlengd) en voel me nogal in de maling genomen…..

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @Masja,

Vervelend dat je extra kosten hebt gemaakt.

Het klopt inderdaad dat als je verlengt, je een maand gratis abonnementskosten krijgt. Dit geldt niet voor het extra verbruik. Wanneer je een Plafond instelt op 10 euro en je verlengt, dan wordt het bedrag op 0 euro gezet (omdat je geen abonnementskosten betaalt die maand = 0 euro). Je hebt dus kosten gemaakt omdat je ook meer hebt verbruikt dan wat in jouw bundel zit. 

Omdat ik snap dat je dit nooit eerder hebt gehad, wil ik je vragen om nogmaals contact op te nemen via WhatsApp of het contactformulier en te refereren naar Mila van Community, dan kijk ik gelijk met je mee.

Groet,

Mila 

Reageer