Skip to main content

Iedere nacht om circa 4.30 uur wordt veel data van het tegoed van onze dochter afgeschreven. Nu heeft ze 's nachts expres haar data uitgezet. Maar vanmorgen om 7.00 uur toen ze haar data onderweg naar school heeft aangezet werd er weer meteen 2.500 mb afgeschreven.

Kunt u nakijken in haar account wat er aan de hand is? Hoe kunnen we dit oplossen? Het lijkt of haar account is gehackt.

Goedemorgen @HHMeerwijk,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je dochter dit ervaart. In deze topic legt mijn collega Josephine uit hoe dat kan komen.  

Uiteraard kunnen we met je meekijken. Je kan contact opnemen met onze klantenservice, zij hebben inzage in haar abonnement en kunnen je veder helpen.

Groet,

Mila


Ik herken dit. Ik kwam er achter dat haar iphone elke nacht updates checkte en indien nodig binnen haalde.  Nog steeds elke nacht rond 4 uur is er data verbruik maar na het aanpassen van een aantal instellingen wel verminderd. 


Reageer