Het is spijtig te zien dat er weinig wordt meegedach met klanten. Mijn moeder, al jaren lang vaste klant blijkt elke maand veel te veel te betalen. Zij heeft een klein telefoonabonnement (2,50 per maand) en met haar ‘digitale ontwetendheid’ wist zij niet dat je voor internet zonder bundel véél te veel betaalt. De facturen variëren van 45 tot 138 euro voor internet gebruik van maximaal 1GB (!). Het is jammer dat jullie dit niet signaleren als dit maand op maand (op jaar) gebeurt zodat je als bedrijf eventueel kunt meekijken welke abonnementen passend zijn voor klanten.
Facturen hoog door internetgebruik
Beste antwoord door Snowboard
Het is spijtig te zien dat er weinig wordt meegedach met klanten. Mijn moeder, al jaren lang vaste klant blijkt elke maand veel te veel te betalen. Zij heeft een klein telefoonabonnement (2,50 per maand) en met haar ‘digitale ontwetendheid’ wist zij niet dat je voor internet zonder bundel véél te veel betaalt. De facturen variëren van 45 tot 138 euro voor internet gebruik van maximaal 1GB (!). Het is jammer dat jullie dit niet signaleren als dit maand op maand (op jaar) gebeurt zodat je als bedrijf eventueel kunt meekijken welke abonnementen passend zijn voor klanten.
Wat vervelend voor je moeder om mee te moeten maken. Heb je al gecontroleerd op haar mijn simpel of internet (in het buitenland) uitgeschakeld is/kan worden? Zo nee, dan raad ik aan om te doen en daarna haar telefoon opnieuw opstarten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.