Beantwoord

Facturen hoog door internetgebruik

  • 3 December 2020
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Het is spijtig te zien dat er weinig wordt meegedach met klanten. Mijn moeder, al jaren lang vaste klant blijkt elke maand veel te veel te betalen. Zij heeft een klein telefoonabonnement (2,50 per maand) en met haar ‘digitale ontwetendheid’ wist zij niet dat je voor internet zonder bundel véél te veel betaalt. De facturen variëren van 45 tot 138 euro voor internet gebruik van maximaal 1GB (!). Het is jammer dat jullie dit niet signaleren als dit maand op maand (op jaar) gebeurt zodat je als bedrijf eventueel kunt meekijken welke abonnementen passend zijn voor klanten. 

icon

Beste antwoord door Snowboard 4 December 2020, 22:31

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen @c.j.c.m.hamilton

Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn van deze buitenbundelkosten. 

Zodra haar bundel (bijna) is verbruikt, sturen wij altijd een waarschuwingsbericht per sms. 
Het is dan raadzaam om of de mobiele data uit te zetten, of voordelig een MB-aanvuller te bestellen. Dit kan zowel via de Mijn Simpel pagina als per sms. 

Tevens raad ik haar aan om een Plafond in te stellen via haar persoonlijke account. 
Een Plafond kan worden ingesteld op een minimaal bedrag van €10,00,- en bedraagt minimaal de abonnementskosten per maand. 
Mocht zij maandelijks €2,50,- betalen, dan houdt dit in dat zij voor maximaal €7,50,- buiten de bundel kan internetten of bellen. Zodra het Plafond is bereikt wordt haar simkaart geblokkeerd voor al het buitenbundelverkeer. 

Wist je dat je het abonnement maandelijks gratis kan aanpassen? Mocht zij niet uitkomen met haar huidige bundel, dan is het raadzaam om via haar persoonlijke Mijn Simpel pagina haar bundels te verhogen, door middel van een tussentijdse bundelwijziging. 

Wat betreft de buitenbundelkosten, wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. 

Wij kijken graag mee wat wij voor je kunnen betekenen. 

Groet, 

Lisa

 


 

Reputatie 6

Het is spijtig te zien dat er weinig wordt meegedach met klanten. Mijn moeder, al jaren lang vaste klant blijkt elke maand veel te veel te betalen. Zij heeft een klein telefoonabonnement (2,50 per maand) en met haar ‘digitale ontwetendheid’ wist zij niet dat je voor internet zonder bundel véél te veel betaalt. De facturen variëren van 45 tot 138 euro voor internet gebruik van maximaal 1GB (!). Het is jammer dat jullie dit niet signaleren als dit maand op maand (op jaar) gebeurt zodat je als bedrijf eventueel kunt meekijken welke abonnementen passend zijn voor klanten. 

@c.j.c.m.hamilton

Wat vervelend voor je moeder  om mee te moeten maken. Heb je al gecontroleerd op haar mijn simpel of internet (in het buitenland) uitgeschakeld is/kan worden? Zo nee, dan raad ik aan om te doen en daarna haar telefoon opnieuw opstarten.

Reageer