Skip to main content

Hoi,

Ik had een open factuur staan sinds hij niet automatisch kon worden afgeschreven aangezien ik op dat moment niet genoeg geld op mijn bankrekening had staan. Vervolgens heb ik binnen 5 dagen zelf de factuur afbetaald, echter is hier iets fout gegaan en is het bedrag 2 keer van mijn bankrekening afgeschreven. Het gaat hier om 1 factuur, niet 2 verschillende dat heb ik al gecontroleerd. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Met vriendelijke groeten Yara Claassen

Hoi Yara, leuk dat je een bericht hebt geplaatst op de Community.

Simpel incasseert altijd 1x. Mocht de incasso mislukken dan kun je het openstaande bedrag alsnog betalen via de persoonlijke Mijn Simpel pagina op mijn.simpel.nl of  via de app. Daar staat ook duidelijk uitgelegd welk bedrag waar voor is. 

Kom je er nog niet uit? Neem dan contact op met mijn collega’s via www.simpel.nl/contact. Zij kijken graag met je mee wat er gebeurd is.

Groetjes Joachiem


Reageer