Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 16 januari 2019
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Goedemiddag,

In december was ik tijdelijk in Nederland en maakte ik gebruik van mijn Simpel - simkaart met abonnement. Binnen een aantal dagen zat ik ver over mijn tegoed heen en kreeg ik het verzoek om een bedrag van 40 euro te betalen, anders zou de SIM geblokkeerd worden. Ik heb toen die kosten gelijk betaald met iDeal.
Nu krijg ik een factuur over die periode van 42 euro, maar ik heb toen die 40 euro gelijk betaald met iDeal. De factuur klopt dus niet meer, maar wordt wel morgen afgeschreven. En nu?
Daarnaast zat ik voor de eerste keer over mijn tegoed heen en worden er gelijk kosten te waarde van 40 euro gerekend. Ik ben daar erg van geschrokken, dat is wel erg veel! Ik lees dat Simpel naar andere klanten waar dit de eerste keer bij gebeurd, een coulance aanbiedt. Kan dat nu ook? De volgende keer als ik gebruik maak van mijn SIM in NL zal ik dan het plafond instellen of mijn MB's verhogen... Maar nu is het wel erg veel!
icon

Beste antwoord door Astrid 17 januari 2019, 17:37

Hi,

Welkom op onze community!
In dit artikel lees je alles over de verrekening van je aanbetaling.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of je in aanmerking komt voor een tegemoetkoming. De klantenservice kan de tegemoetkoming direct voor je in het systeem zetten als je in aanmerking komt.

Groet, Astrid
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hi,

Welkom op onze community!
In dit artikel lees je alles over de verrekening van je aanbetaling.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of je in aanmerking komt voor een tegemoetkoming. De klantenservice kan de tegemoetkoming direct voor je in het systeem zetten als je in aanmerking komt.

Groet, Astrid

Reageer