Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 16 January 2019
  • 9 reacties
  • 855 Bekeken

Goedemiddag,

In december was ik tijdelijk in Nederland en maakte ik gebruik van mijn Simpel - simkaart met abonnement. Binnen een aantal dagen zat ik ver over mijn tegoed heen en kreeg ik het verzoek om een bedrag van 40 euro te betalen, anders zou de SIM geblokkeerd worden. Ik heb toen die kosten gelijk betaald met iDeal.
Nu krijg ik een factuur over die periode van 42 euro, maar ik heb toen die 40 euro gelijk betaald met iDeal. De factuur klopt dus niet meer, maar wordt wel morgen afgeschreven. En nu?
Daarnaast zat ik voor de eerste keer over mijn tegoed heen en worden er gelijk kosten te waarde van 40 euro gerekend. Ik ben daar erg van geschrokken, dat is wel erg veel! Ik lees dat Simpel naar andere klanten waar dit de eerste keer bij gebeurd, een coulance aanbiedt. Kan dat nu ook? De volgende keer als ik gebruik maak van mijn SIM in NL zal ik dan het plafond instellen of mijn MB's verhogen... Maar nu is het wel erg veel!
icon

Beste antwoord door Karin303 22 December 2020, 12:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi,

Welkom op onze community!
In dit artikel lees je alles over de verrekening van je aanbetaling.
Je kan contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of je in aanmerking komt voor een tegemoetkoming. De klantenservice kan de tegemoetkoming direct voor je in het systeem zetten als je in aanmerking komt.

Groet, Astrid

Zojuist factuur gekregen totaal data verbruik is 850mb we hebben een abonnement voor 500mb and tevens extra 1000mb aangeschaft nu krijgen we volgende belast:

 

Abonnement        Eur 2.50

extra 1000mb       Eur  7.50

internet gebruik    Eur 8.50.  (850mb)

totaal Eur 18.50

 

zou graag willen weten waarom de rekening Eur  18.50 is en niet eur 10

 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @rtmsdb !

Wanneer jouw eigen internetbundel op is, wordt verder verbruik buiten de bundel berekent. Bestel je een MB-aanvuller, dan gaat het tegoed vanaf dat moment uit jouw extra bundel.

Is jouw eigen bundel al op maar was er nog geen aanvuller besteld? Dan wordt het verbruik in die tussenperiode buiten de bundel berekent.

Groet, Sanne

Sanne het totaal gebruik van begin periode tot einde periodE was 850 mb de bundel is 500 mb en op het moment dat de bundel bijna op was hebben we een aanvuller genomen van 1000mb
 

Het totale verbruik Van 850 mb is buiten de bundel en buiten de aanvuller belast En daar bovenop hebben we nog de aanvuller betaald dus volgens mij klopt dit totaal niet

Reputatie 3
Badge +7

Sanne het totaal gebruik van begin periode tot einde periodE was 850 mb de bundel is 500 mb en op het moment dat de bundel bijna op was hebben we een aanvuller genomen van 1000mb
 

Het totale verbruik Van 850 mb is buiten de bundel en buiten de aanvuller belast En daar bovenop hebben we nog de aanvuller betaald dus volgens mij klopt dit totaal niet

 

In dat geval lijkt het mij handig om even het verbruik in te kijken. Ik raad je aan contact met onze klantenservice op te nemen. Hier op het forum kan ik jouw gegevens niet inzien. 

Waarom moet ik betalen voor het algemene nummer van de politie: 09008844, dit gebeld op 15-12-2020.
Dit is toch een normaal nummer te gebruiken bij politie zonder spoed?

Graag ontvang uw reactie!

Reputatie 6
Badge +9

0900 nummers vallen altijd buiten de bundel ook dat van de politie

Dit is niet waar, ik zie ook ABN AMRO telefoon met 09000024

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Hverschoor,

Welkom op onze community. 

Voor een gesprek via 0900-8844 betaal je 2,8 cent per minuut, met een starttarief van 9,51 cent, plus de gebruikelijke belkosten.

In deze topic legt een medegebruiker uit hoe het zit met het bellen naar 0900 nummers. 

Groet,

Mila

Reageer