Weer een herinnering ontvangen terwijl het abonnement per 1 juni is opgezegd.
Klantnummer: c459264057 Beste Teun van Unen, Laatst mailden we je dat het betalen van je factuur niet was gelukt en dat je daardoor een betalingsachterstand hebt. We hebben je betaling nog niet ontvangen. Je kunt daarom niet bellen naar nummers die meer kosten. Zoals servicenummers of bellen naar het buitenland. Het gaat om deze factuur: | ||||
| ||||
Betalingsregeling Het openstaande bedrag is hoog. Daarom hebben we je een betalingsregeling aangeboden. Je mag het openstaande bedrag binnen 30 dagen betalen in twee gelijke termijnen. De eerste termijn heb je nog niet betaald. Doe dit binnen drie dagen. Dat kan met een druk op de iDEAL knop. Let op: deze link verloopt over drie dagen.Kom je de betalingsregeling niet na? Dan kun je straks niet meer bellen en sms’en. Goed om te weten
Handmatig overmaken kan ook, naar NL10BNPA0227753933 t.n.v. Simpel. Vermeld altijd je telefoonnummer, klantnummer en factuurnummer. Anders kunnen we je betaling niet verwerken. Zo’n handmatige betaling duurt wel langer. Daarom kun je beter via iDEAL betalen. Heb je vragen? Onze Klantenservice staat voor je klaar. Met vriendelijke groet, Bas, Diana en Ilan | ||||
Heb je een vraag? Kijk voor de antwoorden op veelgestelde vragen op www.simpel.nl/klantenservice Simpel.nl BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC, Den Haag, KvK 60316306 |