Skip to main content

Weer een herinnering ontvangen terwijl het abonnement per 1 juni  is opgezegd. 

Klantnummer: c459264057
Telefoonnummer:
Datum: 22-06-2025

Beste Teun van Unen,

Laatst mailden we je dat het betalen van je factuur niet was gelukt en dat je daardoor een betalingsachterstand hebt. We hebben je betaling nog niet ontvangen. Je kunt daarom niet bellen naar nummers die meer kosten. Zoals servicenummers of bellen naar het buitenland.

Het gaat om deze factuur:

Factuurnummer

F2506265572

Factuurdatum

28-05-2025

Bedrag

€ 6,54

Openstaand bedrag

€ 6,54

Betalingsregeling

Het openstaande bedrag is hoog. Daarom hebben we je een betalingsregeling aangeboden. Je mag het openstaande bedrag binnen 30 dagen betalen in twee gelijke termijnen. De eerste termijn heb je nog niet betaald. Doe dit binnen drie dagen. Dat kan met een druk op de iDEAL knop. Let op: deze link verloopt over drie dagen. 

Kom je de betalingsregeling niet na? Dan kun je straks niet meer bellen en sms’en.

Goed om te weten

• Als je de eerste termijn hebt betaald, mailen we je voor de betaling van de tweede termijn. Daarin staat een nieuwe betaallink. Zodra we deze betaling ontvangen, heffen we de blokkades op.
  • We rekenen geen rente of andere kosten voor deze betalingsregeling.
  • De betalingsregeling vervalt als je andere facturen niet betaalt.
  • Je kunt het openstaande bedrag ook in één keer betalen via Mijn Simpel.

Naar Mijn Simpel

Handmatig overmaken kan ook, naar NL10BNPA0227753933 t.n.v. Simpel. Vermeld altijd je telefoonnummer, klantnummer en factuurnummer. Anders kunnen we je betaling niet verwerken. Zo’n handmatige betaling duurt wel langer. Daarom kun je beter via iDEAL betalen.

Heb je vragen? Onze Klantenservice staat voor je klaar.

Met vriendelijke groet,
Namens Team Simpel

Bas, Diana en Ilan

Heb je een vraag? Kijk voor de antwoorden op veelgestelde vragen op www.simpel.nl/klantenservice
Simpel.nl BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC, Den Haag, KvK 60316306

Goedendag ​@undix

Bedankt voor je bericht. Als het abonnement per 1 juni is opgezegd, hoor je na deze datum natuurlijk geen betalingsherinnering meer te ontvangen. Dat lijkt hier dus niet goed te zijn gegaan, en dat wil ik graag zo snel mogelijk voor je uitzoeken.

Zou je me hiervoor een privébericht willen sturen met jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan duik ik er direct in en zorg ik dat dit netjes wordt rechtgezet.

Groet,
Bryan

Reageer