Beantwoord

Factuur nog volgens eurokraker-actie?

  • 5 March 2019
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Ik heb vorige week net voordat jullie euroknaller actie verliep een abonnement bij jullie afgesloten met nummerbehoud en meteen 21 euro betaald. Door mijn nummerbehoud gaat mijn abonnement per 1-7-2019 in. Mijn vraag in deze is ga ik vanaf die datum nog 6 maanden voor 1 euro per maand jullie diensten afnemen of is dat al vanaf het moment van afsluiten en dit was 28-2-2019.
Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groeten Rene
icon

Beste antwoord door Alexandra 7 March 2019, 09:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Rene! Wat leuk dat je bij Simpel bestelt hebt! 😍
Je maakt gebruik van de actie die geldig was op het moment van jouw bestelling, dus dan inderdaad de Eurokrakers. Om het zeker te weten kun je nog even contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen het dan aan je bevestigen.
Groetjes, Alexandra
Reputatie 6
Mijn vraag in deze is ga ik vanaf die datum nog 6 maanden voor 1 euro per maand jullie diensten afnemen of is dat al vanaf het moment van afsluiten en dit was 28-2-2019.
Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groeten Rene

Wanneer je 120 dagen voordat je huidige contract afloopt een abonnement besteld met nummerbehoud dan gaat deze in op het moment dat je huidige contract afloopt. Je betaalt dan niet dubbel, je betaalt vanaf dat het nieuwe abonnement loopt de 1e zes maanden 1 euro.

https://community.simpel.nl/nummerbehoud-6/ik-wil-overstappen-maar-mijn-contract-loopt-pas-over-3-maanden-af-kan-dat-366

Ik ben benieuwd wat de klantenservice zegt. Houdt je ons op de hoogte?

Reageer