Beantwoord

factuur ontvangen met buitenbundelkosten

  • 7 October 2019
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Beste,

Mijn zoon heeft op 3 okt een sms gekregen dat hij al 80% had verbruikt (en ja,,,,dat klopt en ja...dat is veel teveel in korte tijd) Op 4 okt zelfs een sms dat ie 100% verbruikt heeft. Ook kreeg hij een sms dat hij evt 1000 mb extra kon aanschaffen voor 7 euro. Helaas heeft meneer het niet aan mij gemeld en ik kreeg dan ook vandaag een mail dat er boven de bundel was verbruikt en dat er 50,20 betaald moet worden ipv 10 euro!!! Ik heb het direct nagekeken en zag idd dat hij meer had verbruikt dan de 4000 mb die binnen zijn bundel zitten. In totaal heeft hij nu 4331,33 mb verbruikt en worden er dus voor 331,33 mb 40,20 on rekening gebracht!! Ik vind dit belachelijk veel geld en ik hoor dan ook dat dit een fout is. Het is van de zotte dat er 1000 mb wordt aangeboden voor 7 euro maar nu dus voor 331,33 mb 40 euro!

Ik ben best bereid om deze maand 7 euro extra te betalen voor 1000 mb (ik hoop dat u dit met terugwerkende kracht kunt aanpassen). Ik heb direct voor beide kinderen het plafond ingesteld om dit soort gedoe in de toekomst te voorkomen. Ik vertrouw erop dat u mij als nieuwe klant met 2 abonnementen voor mijn pubers tegemoet komt en op een schappelijke manier oplost.

Met vriendelijke groet,
Rachel Knape
icon

Beste antwoord door Youp 9 October 2019, 09:45

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Beste @rachelknaperick,

Welkom op onze community!

Wat vervelend om te lezen dat jouw zoon buitenbundelkosten heeft gemaakt.

Bij Simpel betaal je in Nederland € 0,15 cent per MB buiten de bundel. Hierdoor kan het snel oplopen als je geen ´Plafond´ hebt ingeschakeld. Gelukkig heb je nu wel een ´Plafond´ ingeschakeld en kan dit in de toekomst voorkomen worden.

Verder wil ik je vragen om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij gaan dan bekijken of voor jullie situatie een oplossing voor is.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer