Beantwoord

Factuur ontvangen met buitenbundelkosten. Waarom?

  • 8 June 2020
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

 

Helaas heb ik een factuur (Fxxxxxxxxxx) ontvangen van jullie met kosten buiten mijn internetbundel. Op dinsdagochtend 2 juni 2020 heb ik jullie een SMS gestuurd met MB aanvuller van 1000 MB. Hier heb ik ook een SMS terug gekregen dat het was ontvangen. Vervolgens krijg ik op donderdagmiddag 4 juni 2020 een sms dat de bestelling niet goed is verwerkt en dat de kosten niet in rekening worden gebracht. Hoe kan het dan dat ik tussen deze periode toch over mijn internetbundel heen ga? In deze periode moet ik nu voor 300 MB (internet) €35,- euro extra betalen. Ik zie graag een passende oplossing.

Met vriendelijk groet,

Rutger van Dijk

Klantnr.: cxxxxxxxxx

[Edit Phil: Factuur- en klantnummer onherkenbaar gemaakt]

icon

Beste antwoord door Houscouss 10 June 2020, 11:44

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Rutger,

Welkom op onze Community!

Dat is inderdaad zeer vervelend, vooral wanneer je hiervoor de juiste stappen hebt genomen om deze hoge kosten te voorkomen. Omdat de Community een publieke platform is, zijn je privégegevens onherkenbaar gemaakt. Er is een kleine periode geweest waarin het bestellen van de MB-aanvuller per sms even niet ging, vandaar de ontvangen bericht op 4 juni. Je kan het beste hiervoor contact opnemen met onze klantenservice, óf mij even een privéberichtje te sturen met je mobiele nummer dan kijk ik het uiteraard graag voor je na.

Groetjes,

Houssam

Reageer