Skip to main content

Goedendag,

 

Vandaag is er van mijn rekening een reguliere maandelijkse incasso uitgevoerd voor de periode t/m 25 juni 2024. Factuur F2405991684.

Echter ben ik overgestapt, en per 27 mei 2024 geen klant meer bij jullie.

Mijn inziens had deze incasso niet plaats mogen vinden.

 

Graag wil ik weten wat hier aan de hand is en of ik het bedrag automatisch terugkrijg, of dat ik dit zelf moet terugboeken.

 

Mvg,

Dennis

Slordig. Dat is mij laatst ook gebeurd. Ook het terugstorten van het onterecht afgeboekte bedrag is, ondanks belofte, niet gedaan. Ik heb zelf dus de afschrijving gestorneerd en Simpel op de weiger-lijst gezet bij mijn incasso-instellingen.


Hallo @dennism,

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt. ik kan me voorstellen dat je niet wil betalen voor een abonnement dat al beëindigd is.

Ik heb naar aanleiding van het factuurnummer, jouw abonnement erbij gepakt en je hebt helemaal gelijk!. De factuur is inderdaad onterecht.

Daarom heb ik hier direct een correctie hiervoor ingediend, zodat het bedrag terug zal worden gestort op het bij ons bekendstaande bankrekeningnummer.

@robertvanweersch, zou je mij een privé bericht kunnen sturen, met jouw 06-nummer en ter verificatie jouw achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer.

Dan kan ik dit ook met jou rechttrekken.

 

Mijn excuses voor het ongemak en mochten er nog vragen zijn, dan lees ik die natuurlijk graag.

 

Groet, Jahduar

Simpel


Dit is de dagelijkse praktijk. Hier ook opgezegd en overgezet en vervolgens een factuur. Waardeloos. Wat zal ik blij zijn zodra ik mijn dochter weg kan porteren. Want zelfs afkopen kan niet eens. Hoezo simpel.


@mistraller

Meerdere keren, in verschillende topics eenzelfde soort reactie is niet nodig. Ik heb mijn reactie op jou al gegeven.

 


Het kan geen kwaad om mensen te helpen. Als ik hier op de community lees dat zaken vaker fout gaan dan is een publiek forum vaak een goede plek waar een bedrijf zich wat meer bewust is van de noodzaak tot verbeteren. 

Mijn dochter had dat gedoe met die MB aanvuller precies hetzelfde. “Voor de zekerheid een MB aanvuller aanschaffen” en dan toch alerts sturen. Het moet gewoon zo zijn dat je verbinding uitvalt als je aan je limiet zit. Daar moet simpel niet extra geld voor willen vragen. Als je aan je limiet zit gewoon een sms sturen waar je met een reply op kunt sturen dat je een aanvuller wilt. 

Dát is simpel. Andere providers tonen aan dat dat prima kan en bedrijfsmatig uit kan. 

 

Overigens is het creëren van crossposts niet zo handig op een forum. Als er iets mis is met mijn posts dan kan een moderator daar prima op acteren denk ik? Of je stuurt me een DM :)


Reageer