Beantwoord

Factuur ontvangen na overstap andere provider

  • 29 May 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Goedendag,

 

Vandaag is er van mijn rekening een reguliere maandelijkse incasso uitgevoerd voor de periode t/m 25 juni 2024. Factuur F2405991684.

Echter ben ik overgestapt, en per 27 mei 2024 geen klant meer bij jullie.

Mijn inziens had deze incasso niet plaats mogen vinden.

 

Graag wil ik weten wat hier aan de hand is en of ik het bedrag automatisch terugkrijg, of dat ik dit zelf moet terugboeken.

 

Mvg,

Dennis

icon

Beste antwoord door Jahduar 3 June 2024, 16:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Slordig. Dat is mij laatst ook gebeurd. Ook het terugstorten van het onterecht afgeboekte bedrag is, ondanks belofte, niet gedaan. Ik heb zelf dus de afschrijving gestorneerd en Simpel op de weiger-lijst gezet bij mijn incasso-instellingen.

Badge +3

Hallo @dennism,

 

Begrijpelijk dat je dit even navraagt. ik kan me voorstellen dat je niet wil betalen voor een abonnement dat al beëindigd is.

Ik heb naar aanleiding van het factuurnummer, jouw abonnement erbij gepakt en je hebt helemaal gelijk!. De factuur is inderdaad onterecht.

Daarom heb ik hier direct een correctie hiervoor ingediend, zodat het bedrag terug zal worden gestort op het bij ons bekendstaande bankrekeningnummer.

@robertvanweersch, zou je mij een privé bericht kunnen sturen, met jouw 06-nummer en ter verificatie jouw achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer.

Dan kan ik dit ook met jou rechttrekken.

 

Mijn excuses voor het ongemak en mochten er nog vragen zijn, dan lees ik die natuurlijk graag.

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer