Beantwoord

Factuur van bijna 60 euro!

  • 11 mei 2021
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Wat een bizarre situaties lees ik hier! 

Zoals veel mensen, blijkbaar, kreeg ik mijn factuur met 58 euro ook. Niet te doen toch? En ja, ik heb alles al gelezen. Dat je 0.15 cent betaald voor een MB. Maar serieus, ik zit al lang bij Simpel. Nooit over mijn bundel heen gegaan en nu ineens wel? En als ik terugkijk kan ik nergens vinden waar het naar toe is gegaan. Savonds om half 10 ineens 48.00 euro. Terwijl wij super goede wifi in huis hebben.Ik verwacht hier een goede oplossing voor.

icon

Beste antwoord door Karin303 11 mei 2021, 08:52

Je kunt de klantenservice even bellen, die hebben inzage in het systeem....Verder kun je het plafond instellen om buitenbundelkosten  in de toekomst te voorkomen....Je kunt op je telefoon mobiele gegevens uitschakelen en pas inschakelen wanneer er geen WiFi is...Voor nu even klantenservice bellen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7

Je kunt de klantenservice even bellen, die hebben inzage in het systeem....Verder kun je het plafond instellen om buitenbundelkosten  in de toekomst te voorkomen....Je kunt op je telefoon mobiele gegevens uitschakelen en pas inschakelen wanneer er geen WiFi is...Voor nu even klantenservice bellen

Reageer