Skip to main content
Antwoord

Factuur van bijna 60 euro!

  • May 11, 2021
  • 1 reactie
  • 224 Bekeken

Wat een bizarre situaties lees ik hier! 

Zoals veel mensen, blijkbaar, kreeg ik mijn factuur met 58 euro ook. Niet te doen toch? En ja, ik heb alles al gelezen. Dat je 0.15 cent betaald voor een MB. Maar serieus, ik zit al lang bij Simpel. Nooit over mijn bundel heen gegaan en nu ineens wel? En als ik terugkijk kan ik nergens vinden waar het naar toe is gegaan. Savonds om half 10 ineens 48.00 euro. Terwijl wij super goede wifi in huis hebben.Ik verwacht hier een goede oplossing voor.

Beste antwoord door Karin303

Je kunt de klantenservice even bellen, die hebben inzage in het systeem....Verder kun je het plafond instellen om buitenbundelkosten  in de toekomst te voorkomen....Je kunt op je telefoon mobiele gegevens uitschakelen en pas inschakelen wanneer er geen WiFi is...Voor nu even klantenservice bellen

1 reactie

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • Antwoord
  • May 11, 2021

Je kunt de klantenservice even bellen, die hebben inzage in het systeem....Verder kun je het plafond instellen om buitenbundelkosten  in de toekomst te voorkomen....Je kunt op je telefoon mobiele gegevens uitschakelen en pas inschakelen wanneer er geen WiFi is...Voor nu even klantenservice bellen