Skip to main content
Beste heer / mevrouw,



Ik krijg een mail dat mijn factuur ver over het limiet is maar er is geen factuur in mijn account te vinden. Het gaat om nummer [nummer verwijderd ivm privacy]. Graag zou ik willen weten welk verbruik er voor gezorgd heeft dat ik nu 50 EURO moet betalen! Er wordt voornamelijk WIFI gebruikt op dit nummer.



Helaas staat er geen factuur in mijn account.



Ik hoor het graag.



met vriendelijke groet,



Pascale Smit
Hallo Pascale,



Welkom op onze community!



Wat vervelend om te lezen dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt.



Nadat je bundelmaand is afgelopen, komt na 1 á 2 dagen je factuur online op ´Mijn Simpel´ onder het kopje ´Facturen´. Hier zie je ook direct een specificatie van je factuur. Zit je nog in je bundelmaand, kan je onder het kopje ´Overzicht´ je verbruiksspecificatie inzien.



Wanneer je nog steeds vragen hebt over je factuur, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.



Groet,



Youp

Reageer