Beantwoord

Factuur verrekenen met MB aanvuller

  • 18 June 2021
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

In juni heb ik een MB aanvuller gekocht omdat ik over de MB bundel heen ging. Helaas voor mij had ik die bundel de 16e geactiveerd, er van uitgaande dat ik dan de hele maand juni genoeg MB heb. Blijkbaar loopt mijn abonnement van de 16e tot de 15e de maand erop. Dus de aangekochte MB aanvuller geldt voor de nieuwe periode vanaf 16 juni. Graag zou ik zien dat jullie de MB aanvuller die ik de 16e gekocht heb inzetten om het teveel aan MB's van de voorliggende periode weg te strepen. Nu heb ik namelijk een vet hoge factuur voor de periode 16-5 tm 15-6 voor MB's buiten mn abonnement + ik heb een MB aanvuller vanaf 16-6 tm 15-7 waar ik waarschijnlijk niet zo veel aan heb. Hoe gaat Simpel hier mee om?

icon

Beste antwoord door Phil 21 June 2021, 13:46

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hiervoor moet je de klantenservice bellen. Je kunt misschien het geld terugkrijgen van de MB aanvuller als je er niets van verbruikt.Maar de mbS die je hebt verbruikt in de vorige periode zullen denk ik niet kwijtgescholden worden.Ook als je al over je bundel bent en dan pas de aanvuller neemt worden toch de buitenbundel kosten in rekening gebracht.

 

.Maar bel ze even

Reputatie 4
Badge +8

Hi @Jim5891,

Dat is ongelukkig verlopen als ik het zo lees.

Een verrekening met het verbruik uit de vorige periode is geen optie. Indien je na de huidige bundelperiode geen MB's uit de MB-aanvuller hebt verbruikt, dan hebben we wel de mogelijkheid om éénmalig de ongebruikte MB-aanvuller te crediteren. Je kan hier contact voor opnemen wanneer je nieuwe factuur en factuurspecificatie online staan.

Met het oog op je buitenbundelverbruik raad ik je aan om de 80 procent en 100 procent meldingen die we per sms sturen, goed in de gaten te houden. Je kan ook overwegen om een Plafond in te stellen bij je abonnement. Met het Plafond stel je een maximumbedrag per maand in en kan je dat bedrag niet overschrijden.

Groetjes,

Phil

ok dank voor de snelle reacties

Reageer