Beste Simpel community,
Op 10 juni jl. heb ik een sim-only abonnement bij Simpel afgesloten. Inmiddels zit ik in mijn derde factuurperiode en heb ik nog geen enkele factuur ontvangen, niet via e-mail en niet via Mijn Simpel.
Ik vroeg mij af of iemand binnen Simpel community dezelfde ervaringen met niet ontvangen facturen heeft, of iemand van Simpel klantenservice hier meer informatie over kan geven.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marius
Antwoord
Factuur wanneer beschikbaar?
Beste antwoord door Sanne
Hi Marius,
Goed dat je alert bent op jouw facturen! Als je vanaf 10 juni bij ons klant bent, dan komt de eerste maandelijkse factuur er binnen enkele dagen aan.
Je betaalt jouw abonnementskosten over de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten over de vorige bundelperiode. Bij het plaatsen van de bestelling heb je natuurlijk één maand abonnementskosten vooruit betaald. Jouw eerste bundelperiode krijg je daarom geen losse factuur over. De tweede bundelperiode ontvang je een factuur, enkele dagen nadat de bundelperiode is gestart.
Je krijgt ook een e-mail van ons als de factuur online staat. De factuur en specificatie kan je op Mijn Simpel inzien onder "facturen"
Groet, Sanne
Goed dat je alert bent op jouw facturen! Als je vanaf 10 juni bij ons klant bent, dan komt de eerste maandelijkse factuur er binnen enkele dagen aan.
Je betaalt jouw abonnementskosten over de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten over de vorige bundelperiode. Bij het plaatsen van de bestelling heb je natuurlijk één maand abonnementskosten vooruit betaald. Jouw eerste bundelperiode krijg je daarom geen losse factuur over. De tweede bundelperiode ontvang je een factuur, enkele dagen nadat de bundelperiode is gestart.
Je krijgt ook een e-mail van ons als de factuur online staat. De factuur en specificatie kan je op Mijn Simpel inzien onder "facturen"
Groet, Sanne
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.