Beantwoord

Factuur wanneer beschikbaar?

  • 12 August 2019
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Badge
Beste Simpel community,

Op 10 juni jl. heb ik een sim-only abonnement bij Simpel afgesloten. Inmiddels zit ik in mijn derde factuurperiode en heb ik nog geen enkele factuur ontvangen, niet via e-mail en niet via Mijn Simpel.

Ik vroeg mij af of iemand binnen Simpel community dezelfde ervaringen met niet ontvangen facturen heeft, of iemand van Simpel klantenservice hier meer informatie over kan geven.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Marius
icon

Beste antwoord door Sanne 14 August 2019, 10:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi Marius,

Goed dat je alert bent op jouw facturen! Als je vanaf 10 juni bij ons klant bent, dan komt de eerste maandelijkse factuur er binnen enkele dagen aan.

Je betaalt jouw abonnementskosten over de huidige bundelperiode en de buitenbundelkosten over de vorige bundelperiode. Bij het plaatsen van de bestelling heb je natuurlijk één maand abonnementskosten vooruit betaald. Jouw eerste bundelperiode krijg je daarom geen losse factuur over. De tweede bundelperiode ontvang je een factuur, enkele dagen nadat de bundelperiode is gestart.

Je krijgt ook een e-mail van ons als de factuur online staat. De factuur en specificatie kan je op Mijn Simpel inzien onder "facturen"

Groet, Sanne
Badge
@Sanne

Beste Sanne,

Bedankt voor de reactie. Deze is voor mij wel wat verwarrend.

Ik begrijp niet goed wat u bedoelt met (1) dat de eerste maandelijkse factuur er binnen enkele dagen aankomt (vanaf vandaag?), (2) dat ik voor de eerste bundelperiode geen losse factuur ontvang (welke gewoon is vooruitbetaald), en (3) dat ik voor de tweede bundelperiode binnen enkele dagen na ingang van die periode een factuur ontvang (meer dan een maand geleden).

Alleen voor de eerste factuur (vooruitbetaling met administratiekosten) heb ik een bericht van Simpel ontvangen, waarin stond dat deze ‘binnen enkele dagen’ gereed zou staan op Mijn Simpel. Inmiddels zit ik in mijn derde bundelperiode en heb ik zoals gezegd nog geen enkele factuur ontvangen, en wordt mijn databundel telkens aan het begin van de periode gehalveerd (zie mijn andere vraag). Mijn vrouw heeft tegelijkertijd met mij een sim-only abonnement bij Simpel afgesloten en bij haar zijn de facturen wel in Mijn Simpel beschikbaar en zij krijgt hierover wel berichten van Simpel.

Ik zou graag willen dat Simpel dit probleem voor mij uitzoekt en herstelt.

Nogmaals bedankt!

Met vriendelijke groet,
Marius
Reputatie 2
Badge +8
Hoi @MariusKingma,

Ik denk dat het inderdaad goed is dat we dit voor je gaan uitzoeken, zodat jij inzicht hebt in je facturen en betalingen.
Wil je hierover contact opnemen met onze klantenservice? Dan kijken we met je mee.

Groetjes, Alexandra

Reageer