Beantwoord

Geen melding belminuten

  • 19 August 2019
  • 3 reacties
  • 681 Bekeken

Hi allemaal!

Ik kreeg zojuist een SMS van Simpel met daarin dat ik erg hoge kosten had en dat mijn abonnement binnenkort geblokkeerd zou worden. Dus ik snel de app openen, ik had namelijk een week daarvoor ontvangen dat ik al 80% van mijn MB's had gebruikt, waarna ik extra voorzichtig was met het internet.

Blijkt dat ik al over mijn belminuten heen was en hier heb ik nooit bericht van ontvangen! Nu staat het totaal aantal kosten op 40 euro. Moet ik Simpel gaan bellen (haha, na deze factuur periode dan 😉 anders zijn de kosten NOG hoger). Of is dit hun beleid? Niks melden met betrekking tot belminuten? Beetje krom!

Suzanne
icon

Beste antwoord door Youp 21 August 2019, 10:47

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hi @Suzanne6871,

Welkom op onze community!

Wat vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt.

Wij sturen inderdaad alleen een waarschuwing bij 80% en 100% voor je databundel. Jouw belminuten kan je zelf bijhouden via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Overzicht´.

Het is ook mogelijk om een ´Plafond´ in te stellen om in de toekomst onvoorziene kosten te voorkomen.

Groet,

Youp
Hoi Suzanne,

War balen zeg, voor je.
Helaas is dit voor mij een herkenbaar verhaal. Ik kreeg eerst een sms dat ik bijna op m’n verbruik zaten heb het het toen met 1000 MB opgehoogd en paar uur later weer. Ik was namelijk op vakantie in Nederland op dat moment. De volgende dag kreeg ik eenzelfde SMS zoals jij, om hogere kosten te voorkomen en kon ik mijn mail hierover checken. Had ik een rekening van ruim €650,- ontvangen!! Ik ben hier zo van geschrokken. Het enige wat wij anders hadden gedaan was een filmpje kijken op vakantie in de Achterhoek....
Ik heb meteen de klantenservice gebeld en werd door een enorm vriendelijk medewerkster geholpen, die spijtig genoeg niks eraan kon veranderen. Ik kon wel via de mail later de rekening in twee termijnen betalen, maar betaald moest er wel worden. Deze mail overigens nooit ontvangen... hierover zojuist gebeld en nu gaat het uitgezocht worden, maar vertrouwen in een goede afloop heb ik er niet in. Ik vrees dat alles betaald mag gaan worden.
Onze vakantie in de Achterhoek zelf was nog goedkoper dan de hele telefoonrekening zelf.
Zo Simpel is het opeens voor mij niet meer.

groetjes, Eline.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi @alien , ik kan mij voorstellen dat zo'n factuur even schrikken is!

De betalingsregeling wordt automatisch verstuurd bij de tweede herinnering. Ik kan wel voor je controleren of deze al verstuurd is. Ook kunnen we even kijken wat er verder mogelijk is Wil je hiervoor contact met ons opnemen?

Reageer