Hi allemaal!
Ik kreeg zojuist een SMS van Simpel met daarin dat ik erg hoge kosten had en dat mijn abonnement binnenkort geblokkeerd zou worden. Dus ik snel de app openen, ik had namelijk een week daarvoor ontvangen dat ik al 80% van mijn MB's had gebruikt, waarna ik extra voorzichtig was met het internet.
Blijkt dat ik al over mijn belminuten heen was en hier heb ik nooit bericht van ontvangen! Nu staat het totaal aantal kosten op 40 euro. Moet ik Simpel gaan bellen (haha, na deze factuur periode dan 😉 anders zijn de kosten NOG hoger). Of is dit hun beleid? Niks melden met betrekking tot belminuten? Beetje krom!
Suzanne
Antwoord
Geen melding belminuten
Beste antwoord door Youp
Hi @Suzanne6871 ,
Welkom op onze community!
Wat vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt.
Wij sturen inderdaad alleen een waarschuwing bij 80% en 100% voor je databundel. Jouw belminuten kan je zelf bijhouden via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Overzicht´.
Het is ook mogelijk om een ´Plafond´ in te stellen om in de toekomst onvoorziene kosten te voorkomen.
Groet,
Youp
Welkom op onze community!
Wat vervelend om te lezen dat je buitenbundel kosten hebt gemaakt.
Wij sturen inderdaad alleen een waarschuwing bij 80% en 100% voor je databundel. Jouw belminuten kan je zelf bijhouden via jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Overzicht´.
Het is ook mogelijk om een ´Plafond´ in te stellen om in de toekomst onvoorziene kosten te voorkomen.
Groet,
Youp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.