Beantwoord

Geen reactie van klantenservice

  • 1 March 2019
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Badge
Hallo klantenservice 14 uur geleden vraag gesteld geen reactie van jullie
icon

Beste antwoord door Sanne 1 March 2019, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hallo!

Welkom op de Simpel Community. Vervelend dat je nog geen contact hebt gehad!

Ik zie dat je inderdaad 14 uur voor dit topic een ander topic hebt geplaatst, met een factuurvraag. Als ik het zo lees heb je wel betaald, maar blijf je herinneringen ontvangen. Dit kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben. De betaling kan niet zijn ontvangen, er kan nog een bedrag open staan, of misschien zijn het herinneringen van de vorige/volgende factuur.

Je kan het beste even persoonlijk contact opnemen met jouw gegevens zoals mobiel nummer en factuurnummer, dan controleert de klantenservice waarom je herinneringen blijft ontvangen.

Groetjes, Sanne

Helaas maar op 10 mei een mail gestuurd naar [email protected] maar nog geen reactie mogen ontvangen. Slechte service helaas.

Reputatie 3
Badge +8

Goedemorgen @Tonmuijt,

 

Vreemd dat de e-mail niet ontvangen is! 

 

Kun je de verzonden e-mail doorsturen via het contactformulier of naar [email protected]? Bedankt alvast!

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer