Beantwoord

geld terug ondvangen van jullie

  • 20 June 2019
  • 1 reactie
  • 564 Bekeken

hoi beste mensen ik heb zon kleine 2 weken terug met jullie gebeld dat ik opeens 50 euro extra moet betalen voor niets als ik thuis ben heb ik altijd de wifi aan van mijn 06 nummer en zie ik opeens dat de wifi niet woord gepakt om dat de simkaart van jullie er in zit ik was aan het inter neten met mijn mobiel
en wist niet dat het van mijn bundel af ging tot ik werd geblokeert en dat ik 50 euro extra om kosten had gemaakt ik heb jullie toen gebeld en alles had uit gelegd de dame die ik aan de lijn heb gehad was zeer vriendelijke toen ik alles had uit gelegtd zei ze tegen mij dat ik een malig de 50 euro kon terug krijgen ik moet dan contact met jullie op nemen bij deze doe ik dat nu ik ben nog maar pas bij jullie en heb voor 2 jaar contract genomen om dat ik veel goeds over had gehoort en dat jullie een van de beste waren
ik zou bij deze graag de 50 euro terug willen hebben zo als de dame mij had belooft aan de telefoon mijn naam is harm entjes vriendelijke harm en al vast bedankt
icon

Beste antwoord door Joachiem 22 June 2019, 10:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi Harm!

Welkom op onze Community!
Nou dat is wel vervelend ja, ineens van die hoge kosten. In dit bericht vind je meer informatie over de coulanceregeling die wij aanbieden. Als je contact op neemt met onze klantenservice gaan we voor je kijken of je in aanmerking komt en het dan eventueel voor je aanvragen.

Nog een tip: stel je Plafond in om kosten te voorkomen.

Groetjes Joachiem

Reageer