Skip to main content
Antwoord

Heb perongelijk een factuur betaald, terwijl ik geen abonement meer heb.

  • November 19, 2019
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Joey D

ik heb een mailtje gekregen dat ik een factuur moest betalen. en die heb ik betaald omdat ik dacht dat het me andere abonement was van een andere service, heb perongelijk niet goed opgelet. en ik heb geen abonement meer op simpel. is er een manier om me geld terug te krijgen?

Beste antwoord door Youp

Hallo @Joey D,

 

Welkom op onze community!

 

Wanneer je een betaling hebt gedaan en die niet gekoppeld kan worden aan een abonnement, zal je betaling uiteindelijk teruggestort worden op je rekening. Hier hoef je verder niets voor te doen.

 

Groet,

 

Youp

1 reactie

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • November 20, 2019

Hallo @Joey D,

 

Welkom op onze community!

 

Wanneer je een betaling hebt gedaan en die niet gekoppeld kan worden aan een abonnement, zal je betaling uiteindelijk teruggestort worden op je rekening. Hier hoef je verder niets voor te doen.

 

Groet,

 

Youp