Beantwoord

Heb twee jarig abonnement, maar betaal alsof het eenjarig is

  • 10 November 2019
  • 4 reacties
  • 343 Bekeken

Ik heb het goedkoopste abonnement voor 250 MB.

Daarvoor betaal ik elke maand € 3,50.

 

Het tweejarig, zoals ik heb, zou € 2,50 moeten kosten.

(€ 3,50 is het tarief bij een éénjarige abonnementsperiode)

 

Als ik het niet fout heb gelezen, wil ik graag voortaan het goede tarief betalen en€ het teveel betaalde terug ontvangen.

 

Alvast bedankt.

 

icon

Beste antwoord door Joachiem 11 November 2019, 15:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Albert,

Leuk dat je een vraag stelt op de Community!

Omdat ik verder geen inzage heb in jouw klantgegevens, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice via www.simpel.nl/contact

Zij kunnen voor je kijken wat er is gebeurd en kijken naar een oplossing!

Veel plezier hier en kijk gerust nog even rond. 

Groetjes Joachiem 

 

Hier ben ik ook niet blij mee waarom elke maand 0:50 EU betalen voor een eenmalige handeling voor het plafon, bij mijn vorige provider was dit service graag antwoord.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Sietske,

Welkom op onze Community!

Je kan hier het antwoord vinden op de vraag waarom het Plafond €0,50 kost. Het is een extra service waar je gebruik van kan maken zodat je zelf niet hoeft om te kijken naar je verbruik. Weet je van jezelf dat je alert bent op je verbruik, dan hoef je het Plafond natuurlijk niet in te stellen en betaal je de Plafondkosten ook niet.

Groetjes, Houssam

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Sietske,

Welkom op onze Community!

Je kan hier het antwoord vinden op de vraag waarom het Plafond €0,50 kost. Het is een extra service waar je gebruik van kan maken zodat je zelf niet hoeft om te kijken naar je verbruik. Weet je van jezelf dat je alert bent op je verbruik, dan hoef je het Plafond natuurlijk niet in te stellen en betaal je de Plafondkosten ook niet.

Groetjes, Houssam

Wat een onzin antwoord. 

Reageer