Heb 2 abonnementen lopen. Beide plafond aanstaan. Betaal voor 1 de extra kosten niet. . De ander 4 maanden niet betaald en toen ineens wel. Staat nergens vermeld dat als ik plafond instel ik moet betalen. Ik eis dan ook terugbetaling! Zoniet dan onderneem ik stappen want heb nooit toestemming gegeven voor de extra kosten zomaar af te schrijven.
Hi
Welkom op de Community!
Bij abonnementen die voor of op 8 augustus 2017 zijn besteld worden geen kosten voor het Plafond in rekening gebracht. Bij abonnementen die daarna zijn besteld wel. Dit gebeurt vanaf het moment dat je het Plafond voor een abonnement activeert. Voordat je het Plafond activeert wordt er gevraagd of je akkoord gaat met de voorwaarden, hierbij staan ook de kosten genoemd.
Groetjes,
Phil
Bij mij stonden er geen kosten! Dat weet ik echt zeker. Maar goed ik was al klaar met simpel en nuhelemaal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.