Beantwoord

Hoe komt het dat er hoge buitenbundelkosten zijn gemaakt?

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

mijn zoon heeft vandaag ineens 65 aan kosten gemaakt? we waren gewoon thuis, hij gebruikte wifi. Hoe kan dit in godsnaam? 

icon

Beste antwoord door robertvanweersch 4 February 2020, 07:42

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Deze vraag wordt volgens mij dagelijks gesteld, dus als je even zoekt kunt je vast wel een vergelijkbare situatie met een antwoord vinden. Het korte antwoord: veel telefoons schakelijke automatisch op 3G/4G over als de wifi wegvalt of slecht is.

Stel in het gebruikersprofiel een verbruiksplafond in en stel dit ook nog eens op de telefoon in. Dat kan dit eigenlijk nooit meer gebeuren.

Reputatie 2
Badge +8

Hooi @vorst ,

Welkom op onze Community!

Op onze Community kan je inderdaad vaak een soortgelijke vraag/issue terugvinden waar een antwoord op wordt gegeven door een andere Communitymember of door onszelf. In deze topic legt Joachiem bijvoorbeeld uit waaraan de MB's kunnen zijn verbruikt. Verder wil ik je daarnaast ook het advies meegeven om bijvoorbeeld de app 'Datamanager' te downloaden. Hiermee monitor je de mobiele data verbruik, echter loopt de teller wel vanaf het moment dat de applicatie is gedownload wat dus wil zeggen dat je de reeds verbruikte MB's daarmee niet kan achterhalen.

Better safe than sorry in the future? --> Schakel dan het Plafond in! Voor de huidige buitenbundelkosten die al in rekening zijn gebracht, kijkt de klantenservice graag met je mee of je in aanmerking komt voor onze coulanceregeling.

Groetjes, Alexandra

Reageer