Beantwoord

hoge buitenbundelkosten

  • 24 februari 2021
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Wij hebben een eenvoudig abonnement voor ons dochtertje bij jullie afgesloten. Was wel wenselijk geweest om direct aan te geven dat je ook een plafond aan kunt geven. Omdat dit niet bekend was heeft zij afgelopen maand hoge kosten gemaakt.

icon

Beste antwoord door Snowboard 25 februari 2021, 10:14

Wat vervelend voor jullie @FeevanSchijndel  ik raadt dan ook aan om contact op nemen met de klantenservice. Op het forum kunnen de medewerkers van Simpel te weinig om jullie te helpen. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Wat vervelend voor jullie @FeevanSchijndel  ik raadt dan ook aan om contact op nemen met de klantenservice. Op het forum kunnen de medewerkers van Simpel te weinig om jullie te helpen. 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @FeevanSchijndel,

Welkom op onze community!

Balen dat er buitenbundelkosten zijn gemaakt. In deze topic legt mijn collega Phil uit hoe je deze kosten kan voorkomen. 

Zoals @Snowboard aangeeft, adviseer ik je ook om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze aan de hand van je gegevens met je mee kunnen kijken. 

Groet,

Mila

Reageer