Skip to main content
Antwoord

Hoge kosten, geen factuur ontvangen

  • June 29, 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Ravi Setyandie

Ik heb € 60,50 betaald.  voor welke betaling is het?  en ik heb geen factuur ontvangen voor die betaling.

Beste antwoord door Janine

Hey @Ravi Setyandie 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten. Wanneer een factuur hoger is dan je bundeltarief, is dit vanwege het maken van buitenbundelkosten. Dit kan door van alles zijn, internetten, sms’en of bellen buiten je bundel. We sturen inderdaad geen facturen meer toe, deze kan je nu allemaal handig op een rijtje bekijken op je Mijn Simpel pagina. Kan je daar niet inloggen? Geen zorgen! Het resetten van je inloggegevens is snel geregeld via het inlogscherm van Mijn Simpel en de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten’. 

Ontvang je helemaal geen e-mails van ons? Dan zal je e-mailadres bij ons verouderd zijn. Die kan je updaten via het volgende formulier

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel

 

1 reactie

Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2023

Hey @Ravi Setyandie 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten. Wanneer een factuur hoger is dan je bundeltarief, is dit vanwege het maken van buitenbundelkosten. Dit kan door van alles zijn, internetten, sms’en of bellen buiten je bundel. We sturen inderdaad geen facturen meer toe, deze kan je nu allemaal handig op een rijtje bekijken op je Mijn Simpel pagina. Kan je daar niet inloggen? Geen zorgen! Het resetten van je inloggegevens is snel geregeld via het inlogscherm van Mijn Simpel en de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten’. 

Ontvang je helemaal geen e-mails van ons? Dan zal je e-mailadres bij ons verouderd zijn. Die kan je updaten via het volgende formulier

Fijne dag!

Groetjes,

Janine

Simpel