Ik heb € 60,50 betaald. voor welke betaling is het? en ik heb geen factuur ontvangen voor die betaling.
Hey
Welkom op onze Community!
Begrijpelijk dat je hier meer over wil weten. Wanneer een factuur hoger is dan je bundeltarief, is dit vanwege het maken van buitenbundelkosten. Dit kan door van alles zijn, internetten, sms’en of bellen buiten je bundel. We sturen inderdaad geen facturen meer toe, deze kan je nu allemaal handig op een rijtje bekijken op je Mijn Simpel pagina. Kan je daar niet inloggen? Geen zorgen! Het resetten van je inloggegevens is snel geregeld via het inlogscherm van Mijn Simpel en de optie ‘Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten’.
Ontvang je helemaal geen e-mails van ons? Dan zal je e-mailadres bij ons verouderd zijn. Die kan je updaten via het volgende formulier.
Fijne dag!
Groetjes,
Janine
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.