Ik ben dus al ruim 5/6 jaar klant en ben nu echt kwaad. Afgelopen maand was mijn 10gb ( het maximale beschikbaar ) ineens rond de 15de van de maand op. Heel jammer, maar niks aan te doen. Ik kreeg meteen een SMS melding dat mijn simkaart geblokkeerd was om hoge kosten te voorkomen. Nou prima, ik de rest van de maand netjes mijn 4 G uitgezet want op = op. Rond de 21ste nog een keer 250 MB voor 3 euro bij gekocht omdat ik ergens in de middle of nowhere stond en het echt nodig had.
Eindstand, een rekening van bijna 80 euro. terwijl ik notabene niet eens buiten mijn bundel kosten heb gemaakt. Blijkt dat ik voor 250 mb internet ruim 50 euro moet behalen. Ik voel mij echt opgelicht, en ben zeker niet tevreden. Ik ga opzeggen bij deze kut provider die geld over de rug van haar klanten probeert te verdienen, vieze vuile oplichters.
Met vriendelijke groet,
Dennis Rodenburg