Skip to main content
Antwoord

Hoge rekening, plafond instellen niet mogelijk

  • April 16, 2020
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Maame77

Niet voor het eerst is de rekening veel hoger dan verwacht. Ik probeer al weken het plafond in te stellen maar dat wordt niet toegestaan. Ik wil graag contact over restitutie en het probleem oplossen rondom het plafond. Heeft iemand een tip voor mij? Ik zie geen telefoon nummer. 

Beste antwoord door netvista

Bellen

We zijn bereikbaar via ons contactpagina. Houd je ID-code bij de hand hebt zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • April 16, 2020

Bellen

We zijn bereikbaar via ons contactpagina. Houd je ID-code bij de hand hebt zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.