Skip to main content
Antwoord

Ik heb kosten boven mijn Plafond

  • June 14, 2019
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

Ik heb een abonnement voor 7,50, mijn plafond is ingesteld op 10,00. Ik heb netjes een sms gehad tot mijn plafond bijna bereikt was, maar toch was het nog mogelijk dat ik daarna 9 euro (60,66 MB) over het plafond heen ging. Het plafond geldt toch voor bellen én MB gebruik? Ik baal ervan dat ik nu 9 euro extra moet betalen aan mijn ouders.
Hoe kan dit mogelijk zijn?

Beste antwoord door Johnny

Dan zou ik inderdaad even contact leggen met de klantenservice. www.simpel.nl/contact Morgenochtend 10:00 - 17:00 zijn ze bereikbaar.

4 reacties

Johnny
Forum|alt.badge.img+8
  • Ster
  • June 14, 2019
Het plafond geldt inderdaad voor bellen en mb gebruik. Weet je zeker dat de kosten van €9 gekomen zijn nadat je een plafond hebt ingesteld? Niet van ervoor?

  • Auteur
  • Lezer
  • June 14, 2019
Het plafond heb ik al een aantal maanden geleden laten instellen door mijn ouders. Dus die kosten zijn zeker gemaakt nadat het plafond is ingesteld. Hoe kan ik die Simpel klantenservice bereiken om dit op te laten lossen?

Johnny
Forum|alt.badge.img+8
  • Ster
  • Antwoord
  • June 14, 2019
Dan zou ik inderdaad even contact leggen met de klantenservice. www.simpel.nl/contact Morgenochtend 10:00 - 17:00 zijn ze bereikbaar.

  • Auteur
  • Lezer
  • June 14, 2019
Ddank je wel!! Fijne avond.