Beantwoord

Ik heb kosten boven mijn Plafond

  • 14 June 2019
  • 4 reacties
  • 815 Bekeken

Ik heb een abonnement voor 7,50, mijn plafond is ingesteld op 10,00. Ik heb netjes een sms gehad tot mijn plafond bijna bereikt was, maar toch was het nog mogelijk dat ik daarna 9 euro (60,66 MB) over het plafond heen ging. Het plafond geldt toch voor bellen én MB gebruik? Ik baal ervan dat ik nu 9 euro extra moet betalen aan mijn ouders.
Hoe kan dit mogelijk zijn?
icon

Beste antwoord door Johnny 14 June 2019, 22:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Het plafond geldt inderdaad voor bellen en mb gebruik. Weet je zeker dat de kosten van €9 gekomen zijn nadat je een plafond hebt ingesteld? Niet van ervoor?
Het plafond heb ik al een aantal maanden geleden laten instellen door mijn ouders. Dus die kosten zijn zeker gemaakt nadat het plafond is ingesteld. Hoe kan ik die Simpel klantenservice bereiken om dit op te laten lossen?
Reputatie 1
Badge +8
Dan zou ik inderdaad even contact leggen met de klantenservice. www.simpel.nl/contact Morgenochtend 10:00 - 17:00 zijn ze bereikbaar.
Ddank je wel!! Fijne avond.

Reageer