Skip to main content
Antwoord

incasso

  • April 15, 2020
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Is miijn factuur al betaald van 10 april

 

Beste antwoord door Ilan

Hallo,

Welkom op de community,

Om te controleren of je factuur is betaald, adviseer ik je om te kijken op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Daar zie je een overzicht met al je facturen en of ze betaald zijn.

Op de community kunnen wij niet bij je persoonlijke gegevens.

Groetjes en een zonnige dag gewenst.

Ilan

 

3 reacties

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 15, 2020

Hallo,

Welkom op de community,

Om te controleren of je factuur is betaald, adviseer ik je om te kijken op je persoonlijke Mijn Simpel pagina. Daar zie je een overzicht met al je facturen en of ze betaald zijn.

Op de community kunnen wij niet bij je persoonlijke gegevens.

Groetjes en een zonnige dag gewenst.

Ilan

 


NGvanNieuwenhuijzen

Mijn abonnement is gestopt per 1 juli en nu krijg ik een factuur dat er 12 juli weer een incasso plaatsvindt.


Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • July 5, 2021

Hi @NGvanNieuwenhuijzen,

Vervelend dat je een factuur na opzegging hebt ontvangen. In deze topic geeft mijn collega Phil verdere informatie over deze situatie.

Groet,

Mila