Beantwoord

internet limiet voorbij

  • 30 July 2022
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Badge

Ik ben een brave mobiele gebruiker, ook van internet. Daarnaast al twee jaar een zeer tevreden klant geweest van Simpel tot een paar dagen geleden.

Net een dag voor het einde van onze gezinsvakantie kijkt mijn zoon een nieuwsfilmpje. En poef, voordat ik het weet zit ik aan een internetverbruik van een dikke € 50,- daarna ontvang ik een mailtje waaruit ik opmaak dat ik kan wachten op mijn nieuwe tegoed, zodat mijn simkaart weer gedeblokkeerd wordt. Blokkering van mijn simkaart vind ik één ding en akkoord, maar dan meteen voor 3 minuten internetgerbruik buiten de bundel € 50 euro afrekenen gaat mij te ver. Ik betaal gelukkig € 1,- per maand extra, want als dit mijn factuur is komende maand stap ik direct over naar een andere provider. Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Charlie 2 August 2022, 09:13

Bekijk origineel

2 reacties

hi, dit is mij ook overkomen afgelopen zaterdag… ik heb al gebeld met de klantenservice, maar ze kunnen hier niet mee helpen omdat ze niet kunnen zien waar het aan ‘opgegaan’ is. Ik had in heel korte tijd volgens het overzicht 4,5 Gb opgemaakt. Overigens was ik gewoon in Nederland op het moment dat het gebeurde. We weten niet waardoor het gekomen is. 
Is hier bij meerdere klanten iets misgegaan, Simpel? 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @mitzimozy en @LarsL,

 

Vervelend dat jullie beide kosten hebben gemaakt!

 

Er is geen storing geweest dit weekend, het verbruik heeft daadwerkelijk plaatsgevonden. In dit topic beantwoord ik een soortgelijke vraag, neem daar even een kijkje voor een aantal tips voor het inzien van het verbruik.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer