Beantwoord

Internetgebruik in Nederland

  • 3 November 2022
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Mijn internetgebruik in Nederland klopt niet. Er is wat in rekening gebracht waar ik niet mee eens ben. 

Ik kan ook niet bellen met de klantenservice van Simpel. Whatsapp keuze kan dus ook niet, omdat er geen nummer bekend is. Facebook of Twitter heb ik niet. Ik kan nog eventueel contactformulier gebruiken.

 

Ik hoop op een reactie.

icon

Beste antwoord door Charlie 4 November 2022, 15:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @aygundoruk,

 

Vervelend dat er kosten zijn gemaakt! 

 

Via de Community kunnen wij jouw abonnement er niet bij pakken. Ik wil je daarom vragen telefonisch contact op te nemen (ons telefoonnummer is 088 100 57 57) of via WhatsApp (ons nummer is 0618431095). Zodoende kunnen wij jouw gegevens erbij pakken en je een antwoord geven op jouw vragen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer