Beantwoord

Kan ik bij Simpel beltegoed opwaarderen?

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 2952 Bekeken

Kan ik beltegoed opwaarderen? Normaal altijd genoeg... maar de met crisis alleen telefonisch contact met mijn ouders ( geen app)

Groetjes Anita 

icon

Beste antwoord door Snowboard 18 March 2020, 23:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hallo Anita.

Omdat simpel geen prepaid meer heeft verwacht ik dat je niet beltegoed opwaarderen bedoeld maar bundel wijzigen. Dat kan via mijn Simpel alleen gaat dit de eerstvolgende nieuwe looptijd van een maand pas in.

De mogelijke oplossingen zijn aangezien je niet veel belt maar dit voor net als anderen een uitzonderlijke tijd is.

Bellen via WiFi netwerk met bijvoorbeeld Whatsapp. Een extra nummer bijvoorbeeld prepaid of een maandelijks opzegbaar abonnement. Helaas heeft simpel dat laatste niet.

Heb je geen vaste looptijd meer dan kun je verlengen tegen een hoge(re) bundel. Deze gaat meteen in.

Uiteindelijke maak jij de keuze. Mogelijk heeft Simpel nog een geweldig voorstel dus wacht even hun reactie af.

Fijne avond ondanks de vervelende situatie waar we ons in bevinden.

Reputatie 4
Badge +4

Bel via wifi, dat is altijd gratis en je spaart je belminuten voor als je onderweg bent.

Skype, WhatsApp, Google Hangouts etc. Zelfs Teams is nu gratis gemaakt door Microsoft wegens de coronacrisis.

Reageer