Skip to main content

Hi, dus van de week is mijn dochters telefoon kapot gegaan, niks doet het meer, nu kan zij zeker tot volgende maand (als het niet langer duurt) geen nieuwe of vervangende telefoon regelen.
Ze regelt haar dingen nu op haar ipad tot ze een “nieuwe” telefoon heeft.

Het lijkt mij erg stug dat zij dan niet het abonnement kan stopzetten (want niet betalen is geen optie daar krijg je problemen van).

En haar het abonnement laten doorbetalen vind ik een beetje onzin, haar abonnement loopt namelijk tot april 2022.

Graag wil ik weten of zij deze al kan beëindigen, alvast dank.

Mvg.

Hi @sheila schrander

Vervelend om te lezen dat je dochter haar telefoon is kwijtgeraakt en het abonnement daarom niet meer kan gebruiken. 

Het is niet mogelijk om een abonnement vroegtijdig op te zeggen.
Mocht ze haar abonnement nu niet kunnen gebruiken, dan is het raadzaam om de bundels zo laag mogelijk te zetten via haar persoonlijke Mijn Simpel pagina. Het verlagen van de bundel scheelt namelijk een hoop in de abonnementskosten. 

Als ze het abonnement op een later moment weer kan gebruiken dan kan ze bundel altijd weer verhogen. 

Onder het kopje abonnement in Mijn Simpel heb je inzicht op de bundels en tarieven. 

Groet, 

Lisa


Reageer