Beantwoord

korting voor familielid

  • 3 May 2020
  • 5 reacties
  • 2090 Bekeken

Mijn dochter van 13 wil ook een simpel abonnement. Dit moet ik als ouder aanvragen. Kan ik nu ook gebruikmaken van de via via korting voor familie en vrienden? Zo ja, hoe te regelen?

icon

Beste antwoord door Houscouss 4 May 2020, 16:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Jelle,

Welkom op onze Community!

Wat leuk dat je dochter ook een Simpel abonnement krijgt! Het is inderdaad ook zeker met Via Via voordeel te bestellen. Via de volgende pagina kan je een eigen persoonlijke Via Via voordeel-link aanmaken: https://www.simpel.nl/via-via-voordeel-delen

Wanneer je eigen Via Via voordeel-link hebt dan kunnen vrienden/kennissen/familie maar dus ook jijzelf een abonnement bestellen via deze link. Nadat de aanmelding is goedgekeurd en bevestigd, wordt de korting van €10 verrekend met de eerstvolgende factuur voor beide abonnementen!

Groetjes,

Houssam

Dank je wel voor je reactie. Ik heb nu via de link op mijn naam een abonnement aangevraagd voor mijn minderjarige dochter. Is het mogelijk dat de incasso via haar bank verloopt of moet dit ook van mijn rekeningnummer?

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Jelle74,

Dat is ook zeker mogelijk! De eerste betaling met iDEAL na bestelling dient dan te worden gedaan met de rekening van je dochter. Mocht je bijvoorbeeld de eerste betaling nu al hebben gedaan met je eigen rekening, kan je straks wanneer het abonnement actief is dit ook gemakkelijk weer wijzigen via het Mijn Simpel account. Onder het tabblad ‘mijn gegevens’ kan je de betaalgegevens wijzigen wat dan kan met een iDEAL-betaling van €0,01 waarmee dan de machtiging ook wordt gegeven voor het incasseren van de maandelijkse facturen

Groetjes,

Houssam

Hallo,

Mijn vrouw is al geruime tijd abonnee van Simpel. Voor een paar maanden terug heb ik ook een abonnement bij Simpel genomen.

Via reclame van uw provider ben ik nu op de hoogte gesteld van een korting van 10 euro als je een familielid , Zoals mijn echtgenoot ook een abonnement heeft op Simpel. Jammer dat ik dat niet geweten heb. Kan u mij die korting alsnog verstrekken?

Vriendelijke groet. Herman Boermans

Reputatie 4
Badge +8

Hallo,

Mijn vrouw is al geruime tijd abonnee van Simpel. Voor een paar maanden terug heb ik ook een abonnement bij Simpel genomen.

Via reclame van uw provider ben ik nu op de hoogte gesteld van een korting van 10 euro als je een familielid , Zoals mijn echtgenoot ook een abonnement heeft op Simpel. Jammer dat ik dat niet geweten heb. Kan u mij die korting alsnog verstrekken?

Vriendelijke groet. Herman Boermans

Goedemiddag Herman,

Leuk dat je een aantal maanden geleden ook klant bij ons bent geworden, welkom!

Het Via Via Voordeel wordt automatisch verwerkt indien de reeds bestaande klant zich voor Via Via Voordeel heeft aangemeld. Na het aanmelden wordt er een speciale link aangemaakt en kan er via die speciale link een nieuwe bestelling geplaatst worden. Daarna wordt het Via Via Voordeel automatisch verwerkt wanneer de bedenktermijn voorbij is en de nieuwe bestelling niet wordt geannuleerd. Daarna is het niet meer mogelijk om Via Via Voordeel toe te passen.

Groetjes,

Phil

Reageer