Skip to main content
Ik heb een 4gb abbo die gister is op gegaan. Normaal kan ik niet buiten mijn bundel, is ook nooit gelukt. Opeens krijg ik een mailtje dat ik 50 euro over mijn bundel ben. Oftwel een paar honderd mb. Daarna heb ik vandaag een mailtje gekregen dat mijn plafond weer ingesteld staat en dat ik daar ook nog eens voor moet betalen. Kan iemand mij hier mee helpen? Want dit slaat helemaal nergens op.
Simpel blokkeert de dienst waarmee je buitenbundelkosten maakt zodra je de €50 hebt bereikt, dit om je te beschermen tegen een onverwacht hoge factuur.

Uit je bericht maak ik op dat het plafond is ingesteld nadat je de €50 buitenbundelkosten hebt bereikt. Vanuit de community heb ik echter geen inzage in je klantgegevens waardoor kan ik je niet precies kan vertellen wat er is gebeurd. Ik adviseer je om contact op te nemen met de klantenservice voor meer uitleg.

Reageer