Hoi, afgelopen week was ik in Albanie. Had een esim aangeschaft omdat dit een zone 2 land is. Ik heb geen enkel gesprek gevoerd maar toch blijkjbaar een aantal binnenkomende gesprekken gehad waarvoor iedere keer 0,76 cent in rekening wordt gebracht. Ik zie meerdere topics met hetzelfde onderwerk alleen ik kan nergens de reden hierachter vinden. Stel dat iemand een hekel aan me heeft en mij continu blijft bellen dan ben ik dus zwaar de pineut zonder dat ik er iets aan kan doen.
Beantwoord
Kosten die in rekening worden gebracht voor gesprekken in het buitenland (die ik niet heb gevoerd).
Beste antwoord door Jahduar
Hi
Excuses voor de late reactie.
Ik heb inmiddels een terugkoppeling en het is inderdaad niet de bedoeling dat er kosten in rekening worden gebracht voor een niet aangenomen gesprek.
Mocht je toch in de veronderstelling zijn dat er onterecht kosten in rekening zijn gebracht, dan kan je via ‘https://www.simpel.nl/klantenservice/contact’ contact opnemen met onze klantenservice.
We kunnen dit dan onderzoeken en indien nodig corrigeren.
Nogmaals excuses voor het lange wachten en nog een fijne avond toegewenst!
Groet, Jahduar
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.