Skip to main content

Vorige maand zijn er op mijn factuur kosten voor gebeld worden in het buitenland in rekening gebracht. Dit is gebeurd door wat Simpel zelf ook aangeeft een spam nummer. Ik weet zeker dat ik binnen een minuut heb opgehangen omdat er geen antwoord kwam. Toch brengt Simpel 49,98 euro daar voor in rekening. Als ik ophang wordt de verbinding toch verbroken? Dus hoe kunnen de kosten dan zo hoog zijn?

Daar komt nog bij dat als ik de factuur niet betaal (heb deze gestorneerd) ik geen belminuten meer krijg. Dit noem ik chantage.

Hi @hwalop 

Bedankt voor je bericht.
Balen van de extra kosten!

Helaas kan ik niet met je meekijken, omdat ik geen klantgegevens kan zien.
Mocht je hier meer informatie over willen van een collega, dan zou ik je willen vragen om ons te bellen op 088-1005757

Ik voeg hieronder nog wel de link waarin je meer informatie kunt opdoen wat betreft kosten maken voor het bellen naar het buitenland!

https://www.simpel.nl/docs/TRFB/current

 

Verder wil ik je nog een fijne dag toewensen.

 

Groetjes, Dounia 
Simpel

 


Reageer