ontvang 2 mails over stijging maandelijkse abonnementsprijs. Niet wordt gezegd voor welk nummer dit geldt (ik heb 2 nummers). Ook niet wordt gemeld welke datum de wijziging ingaat.
Briljante communicatie!?
ontvang 2 mails over stijging maandelijkse abonnementsprijs. Niet wordt gezegd voor welk nummer dit geldt (ik heb 2 nummers). Ook niet wordt gemeld welke datum de wijziging ingaat.
Briljante communicatie!?
Hi
Ik zou zeggen even contact opnemen met de klantenservice. Na verificatie van jouw gegevens kijken ze met je mee in het systeem en kunnen je verder helpen. Ik vermoed trouwens dat het gaat om beide nummers, maar daar kom je dan achter tijdens het gesprek.
En ja, de communicatie verdient een pluim!
Succes!
Dank Snowboard.
Er zit idd waarschijnlijk niets anders op dan zelf maar even bellen.
Maar toch wel schunnig die krommenikatie van Simpel. Even nadenken is kennelijk te veel gevraagd.
Kan ik weer in de wachtrij gaan staan.
Niet blij mee.
Alleen dat bellen is asociaal; wachttijd 5-10 minuten. En, die zgn. klantenservice kan je alleen betaald bellen.
Wat een zooitje daar bij Simpel. Super slechte communicatie, fouten maken en daarbij je verstoppen achter een dure klantenservice
Ik kan Simpel NIET aanbevelen!
Goedemiddag
Om met je mee te kunnen kijken, hebben we aanvullende gegevens van je nodig. Omdat we deze gegevens niet via dit kanaal mogen opvragen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Dat kan op verschillende manieren via deze link: https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
We helpen je daar graag verder!
Met vriendelijke groet,
Renaat
Simpel
Zoals gemeld, bellen is asociaal; wachttijd 10 minuten. En, die zgn. klantenservice kan je alleen betaald bellen.
Wat een zooitje daar bij Simpel. Super slechte communicatie, fouten maken en daarbij zich verstoppen achter een dure klantenservice
Ik kan Simpel NIET aanbevelen!
War vind ik de klachtenprocedure van Simpel?
War vind ik de klachtenprocedure van Simpel?
Beste
Ik kan je daartoe adviseren om van het contactformulier gebruik te maken.
Link naar klachtenformulier werkt niet
Link naar klachtenformulier werkt niet
Correct, dit is de juiste link.
(Sticky topic bevat inderdaad ook een verkeerde link.)
https://www.simpel.nl/klantenservice/contactformulier
En wie is Snowbird?
Gelet op de verkeerde doorverwijzing met een foute link, raad ik van Simpel????
Ene Els mailt mij ( Referentie TI2947241). Alweer een fout antwoord van Simpel.. Els stuurt me een link naar : https://simpel.nl/opzeggen . Link werkt niet.
Wat een pruts-communicatie. Foute link van Snowbird. En nu weer een foute link van Els.
Beste SimpelPi.
Ik heb mijn foute link gemeld in mijn reactie en daarna de juiste link geplaatst.
En ik heb me net als jij op het forum, de community geregistreerd met de door mij gekozen gebruikersnaam
Wat je raad klopt niet, dat lees je in mijn handtekening.
Fijn weekend!
Dus je geeft toe dat jij een verkeerde link stuurde (copy-paste is kennelijk te moeilijk) en de link van Ells is nog steeds niet correct.
Je beantwoordt veel van mijn vragen (bijv. naar een klachtenprocedure) niet.
Al-met-al helpt dit dus NIET.
Pruts-communicatie!
Nee hoor, copy - paste heb ik juist toegepast van het F.A.Q. topic. Het moet het contactformulier zijn, niet de contactpagina.
Alleen de link in het topic klopt dus niet. Dat is wat ik toegeef. Dat heb ik herstelt in een latere reactie. En let toch een beetje op het schrijven van de juiste namen. Je vergist je nu weer in de naam Els.
en de link van Ells is nog steeds niet correct.
Klachtenprocedure :
Klopt Snowboard ik zal beter opletten. Doe jij en Els dat dan ook ? Ik ben de klant maar ervaar geen oplossingen..
En begrijp je ook dat de contactmogelijkheden met Simpel heel frustrerend zijn (geen mogelijkheid om gewoon te mailen), en ook dat ik mijn vragen niet beantwoord krijg (ik heb nog steeds geen klachtenprocedure mogen ontvangen).
Alles is begonnen met een aangezegde tariefstijging; als ik bel krijg ik na minuten lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn, maar die weet niets.
Ik ga maar eens een melding maken bij de ACM; het schort bij Simpel aan een klachtbehandeling.
Klopt Snowboard ik zal beter opletten. Doe jij en Els dat dan ook ? Ik ben de klant maar ervaar geen oplossingen..
Je bent klant van Simpel en blijkbaar is Els een medewerk(st)er van Simpel, van de klantenservice. Mijn handtekening is zoals gemeld duidelijk genoeg. Dus daar ga ik niet (meer) over in discussie. Wat @Els doet is aan haar.
En begrijp je ook dat de contactmogelijkheden met Simpel heel frustrerend zijn (geen mogelijkheid om gewoon te mailen), en ook dat ik mijn vragen niet beantwoord krijg (ik heb nog steeds geen klachtenprocedure mogen ontvangen).
Of ik het begrijp doet er verder niet toe. Je bent in het kort gezegd akkoord gegaan met de voorwaarden. Simpel heeft wel een mailadres maar dit hoort NIET tot de contactgegevens.
Alles is begonnen met een aangezegde tariefstijging; als ik bel krijg ik na minuten lang wachten eindelijk een medewerker aan de lijn, maar die weet niets.
Persoonlijk denk ik in de richting van: (dat is wat ik met je kan delen)
Ik ga maar eens een melding maken bij de ACM; het schort bij Simpel aan een klachtbehandeling.
Briljante communicatie!?
Ik heb hierover helemaal geen mails ontvangen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.