ontvang 2 mails over stijging maandelijkse abonnementsprijs. Niet wordt gezegd voor welk nummer dit geldt (ik heb 2 nummers). Ook niet wordt gemeld welke datum de wijziging ingaat.
Briljante communicatie!?
ontvang 2 mails over stijging maandelijkse abonnementsprijs. Niet wordt gezegd voor welk nummer dit geldt (ik heb 2 nummers). Ook niet wordt gemeld welke datum de wijziging ingaat.
Briljante communicatie!?
Beste antwoord door R.V
Goedemiddag
Om met je mee te kunnen kijken, hebben we aanvullende gegevens van je nodig. Omdat we deze gegevens niet via dit kanaal mogen opvragen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Dat kan op verschillende manieren via deze link:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
We helpen je daar graag verder!
Met vriendelijke groet,
Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.