Mijn facturen wil ik graag ontvangen op het emailadres van mijn boekhoudprogramma. Dat is een ander emailadres dan waarmee ik communiceer. Ik ben bijvoorbeeld [email protected], en ik zou graag mijn facturen niet alleen maandelijks willen downloaden (moet ik agenderen), maar toegestuurd willen krijgen op [email protected]. Kan dat?
Mailadres voor facturen
Beste antwoord door Raveena
Goedemorgen,
Bedankt voor je bericht en voor het delen van je wens om de facturen maandelijks per e-mail te ontvangen. We begrijpen dat dit voor jou en andere klanten een handige manier zou zijn om je administratie overzichtelijk te houden.
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om facturen automatisch per e-mail te versturen. Wel kun je via Mijn Simpel al je facturen bekijken en downloaden wanneer je dat wilt.
We nemen je verzoek zeker mee in onze evaluatie van nieuwe functionaliteiten. Het staat dus nog steeds open als optie voor de toekomst. Zodra er veranderingen komen, laten we dit uiteraard weten.
Met vriendelijke groeten,
Raveena
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.