Skip to main content
Antwoord

Mailadres voor facturen

• October 30, 2019
  • 6 reacties
  • 435 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn facturen wil ik graag ontvangen op het emailadres van mijn boekhoudprogramma. Dat is een ander emailadres dan waarmee ik communiceer. Ik ben bijvoorbeeld [email protected], en ik zou graag mijn facturen niet alleen maandelijks willen downloaden (moet ik agenderen), maar toegestuurd willen krijgen op [email protected]. Kan dat?

Beste antwoord door Raveena

Goedemorgen, 

Bedankt voor je bericht en voor het delen van je wens om de facturen maandelijks per e-mail te ontvangen. We begrijpen dat dit voor jou en andere klanten een handige manier zou zijn om je administratie overzichtelijk te houden.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om facturen automatisch per e-mail te versturen. Wel kun je via Mijn Simpel al je facturen bekijken en downloaden wanneer je dat wilt.

We nemen je verzoek zeker mee in onze evaluatie van nieuwe functionaliteiten. Het staat dus nog steeds open als optie voor de toekomst. Zodra er veranderingen komen, laten we dit uiteraard weten.

Met vriendelijke groeten, 

Raveena 

6 reacties

Youp
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • October 31, 2019

Hallo @wimborsboom,

Goed dat je contact opneemt met ons!

Wij versturen de facturen niet per mail. Je kan de facturen enkel downloaden op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina onder het kopje ´Facturen´.

Groet,

Youp

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Lezer
  • November 1, 2019

Dag Youp,

Met de aanvang van mijn post “Mijn facturen wil ik graag ontvangen “ bedoelde ik ook een poging tot heroverweging door Simpel om de facturen (op verzoek?) wél te versturen. 

Groet,

Wim Borsboom

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • November 4, 2019

Hallo @wimborsboom , op dit moment hebben wij nog niet de mogelijkheid om de facturen wel per e-mail te versturen. We gaan je verzoek uiteraard wel meenemen, wie weet bestaat deze optie in de toekomst wel.

Groet, Sanne

• Lezer
  • January 13, 2020

Ik zou ook heeeeel graag maandelijks de factuur per mail ontvangen. Dus bij deze nog een verzoek deze functionaliteit aan het systeem toe te voegen ;-)

• Lezer
  • November 20, 2025

Staat dit nog steeds open als optie?

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Goedemorgen, 

Bedankt voor je bericht en voor het delen van je wens om de facturen maandelijks per e-mail te ontvangen. We begrijpen dat dit voor jou en andere klanten een handige manier zou zijn om je administratie overzichtelijk te houden.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om facturen automatisch per e-mail te versturen. Wel kun je via Mijn Simpel al je facturen bekijken en downloaden wanneer je dat wilt.

We nemen je verzoek zeker mee in onze evaluatie van nieuwe functionaliteiten. Het staat dus nog steeds open als optie voor de toekomst. Zodra er veranderingen komen, laten we dit uiteraard weten.

Met vriendelijke groeten, 

Raveena