Hallo ik heb een abonnement bij simpel en stel ik ga met mijn verbruik buiten mijn bundel dan blokkeren jullie toch mijn internet gebruik bij 50 euro extra kosten?
Maximum kosten buiten je bundel
Beste antwoord door Noor
Hi
Oei, dat is een hoog bedrag! Indien jouw kosten zijn opgelopen tot €350 dan heb je in het verleden hoogstwaarschijnlijk eerder buitenbundel kosten gemaakt met een dienst. Wanneer je simkaart wordt geblokkeerd dan kan je deze altijd opheffen door aanbetalingen te doen. Ik gok dan ook dat je in dit geval minimaal 2x buitenbundel kosten hebt gemaakt en 2x het limiet hebt verhoogd waardoor je simkaart bij het behalen van €350 wordt geblokkeerd 😕. Via deze weg heb ik helaas geen weg op jouw abonnement waardoor ik dit niet zo 123 kan bevestigen, je kan wel contact opnemen met onze klantenservice zodat wij dit even voor je na kunnen gaan in jouw gegevens. Ik raad je in dit geval sterk aan om in ieder geval, mocht je het nog niet gedaan hebben, het Plafond in te stellen zodat dit niet nog een keer kan gebeuren.
Ik wens je een fijne dag!
Groetjes, Noor
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.