Mb's bijkopen

  • 25 July 2022
  • 7 reacties
  • 115 Bekeken

Ik heb vanmiddag mb's bijgekocht. Eerst deden mijn mb's het ineens een uur niet, zo ineens deed hij het wel en was binnen 30 sec mijn bijgekochte mb's op. 

Ik had niks open staan en er was niks aan het downloaden, nu wil ik de klantenservice vragen hoe dat werkt, krijg ik z'n computer waar ik niks geen steek verder mee kom, iemand een idee wat ik hiermee kan doen? Ik moet nu dus betalen voor mb’s die ik niet heb kunnen gebruiken…

 


7 reacties

Wellicht beter je abbo kunnen opwaarderen , is tot 8 augustus wel interessant,  interessanter dan bij kopen volgens mij.

Anders reageren via WhatsApp,  gaat goed bij mij

Hoe bedoel je beter je abbo kunnen opwaarderen?

Wat voor abbo heb je nu ,sim online???

Uh ja gewoon een abbo met een limiet zegmaar

https://www.simpel.nl/

Je abonnement dus opwaarderen , nu actie , zie site van simpel

Ik kan dat niet meer, had dat al gedaan

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Noah Spang ,

Welkom op onze Community!

Vervelend dat je MB's erg hard zijn gegaan. Bedankt voor het benoemen van onze mooie deals @frankske, dit is inderdaad erg gunstig wanneer een abonnement verlengbaar is, ik vermoed dat @Noah Spang nog niet mag verlengen. 

Ik raad je aan om een kijkje te nemen op je Mijn Simpel pagina @Noah Spang, hierbij kan je nagaan op welke tijdstippen je data verbruikt is. Ook is het wellicht handig om op je toestel rond te kijken naar welke apps of services de meeste data verbruiken. Zie dit topic voor meer informatie.

Groetjes, Janine

Simpel

 

Reageer