Skip to main content
Antwoord

meerdere abonnementen factuur

  • August 4, 2019
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

rrooze
Ik heb 3 abonnementen: voor mezelf en voor mijn 2 kinderen. Nu zijn we allemaal op vakantie (mijn zoon en ik in Europa, mijn dochter buiten Europa). Ik krijg een mail dat er flink buiten de bundel is verbruikt, maar in de mail staat niet voor welk nummer dat is. Hoe kom ik daar achter???

Beste antwoord door Sanne

Hallo,

Dat is een goede vraag! Ik heb de melding bekeken, daarin staat inderdaad het betreffende mobiele nummer niet in vermeld. Als je in de e-mail op de link (onder "hier") klikt, ga je verder naar de betaalpagina waar wel de volledige naam staat.

Op Mijn Simpel kan je per abonnement inzien welke kosten zijn ontstaan voor welke dienst. Ook kan je hier bijvoorbeeld een Plafond instellen.

De feedback gaan we in ieder geval meenemen, bedankt voor het doorgeven!

Groet, Sanne

1 reactie

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • August 6, 2019
Hallo,

Dat is een goede vraag! Ik heb de melding bekeken, daarin staat inderdaad het betreffende mobiele nummer niet in vermeld. Als je in de e-mail op de link (onder "hier") klikt, ga je verder naar de betaalpagina waar wel de volledige naam staat.

Op Mijn Simpel kan je per abonnement inzien welke kosten zijn ontstaan voor welke dienst. Ook kan je hier bijvoorbeeld een Plafond instellen.

De feedback gaan we in ieder geval meenemen, bedankt voor het doorgeven!

Groet, Sanne