Beantwoord

Mijn Factuur is betaald maar ben nog geblokkeerd

  • 11 January 2019
  • 6 reacties
  • 875 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mijn factuur betaald zondag 6 januari ben nu nog steeds geblokkeerd? Betaling zou nu wel binnen moeten zijn?
icon

Beste antwoord door Astrid 11 January 2019, 10:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Wat vervelend dat je nog geblokkeerd bent ondanks het voldoen van de factuur.
Om na te gaan waarom je nog geen gebruik kan maken van je diensten, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen voor je nagaan of we de betaling hebben ontvangen en ervoor zorgen dat de blokkade wordt verwijderd. Mochten we de betaling niet hebben ontvangen, hebben we een betaalbewijs nodig. De contactgegevens van de klantenservice vind je hier.
Hoe kan ik mijn account verwijderen in de community
Reputatie 2
Badge +8
Hi @GvaleneR3,

Ik kan je account voor je verwijderen. Weet je zeker dat je onze community wilt verlaten?

Groet, Astrid
Ja heel graag, mijn abonnement is bij jullie beëindigt dus heb ik er ook niks meer aan.
Je hoeft niet meer terug te reageren alleen email dat het bij deze verwijderd is is al goed
vanochtend zijn mijn abo-kosten automatisch afgeschreven, nog steeds was ik afgesloten.
nu log ik me in, zie ik dat het openstaande bedrag nog open stond.
gelijk via ideal betaald, nu zijn we bijna 2 uur verder en nog steeds staat het bedrag open en kan ik geen gebruik maken van mijn abo.

heel jammer weer allemaal.
iedere maand 15 euro extra kosten rekenen al 2 jaar lang en dan nog steeds kan ik niet probleemloos gebruikmaken van de services.
ben totaal niet te spreken over de manier van zaken doen van simpel!!
Reputatie 3
Badge +7
Hi @ferrerow,

Bij een derde herinnering van een openstaande factuur, wordt het abonnement geblokkeerd en incassokosten gerekend. Zodra de betaling binnen is heffen wij de blokkade op. Dit kan soms enige tijd duren voor wij deze hebben ontvangen.

Vanaf hier kan ik jouw betaalgegevens niet inzien. Kan je even contact met ons opnemen om specifiek op jouw abonnement in te gaan?

Groet, Sanne

Reageer