Beantwoord

Mijn internet bundel wordt gebruikt zonder dat ik internet aan heb staan heeeelp

  • 16 March 2022
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hoi,

 

Mijn bundel is op en er word gebruik gemaakt van mijn internet hoe? Simpel heeft  automatisch een deel blokkade  op mijn telefoon gezet zodat er geen meerkosten gemaakt kunnen worden. Dit is een raar iets 

ik bel morgen ff met de helpdesk , ondertussen iemand tips?

 

PS plafond instellen lukt niet...

 

 

Groet,

 

Renato

icon

Beste antwoord door Charlie 18 March 2022, 13:01

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Renato Daub,

 

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt! 

 

Het internet kan op verschillende manieren worden gebruikt, zowel actief als op de achtergrond. Mogelijk heeft jouw toestel dat bijgehouden en kun je dit terugvinden in de instellingen van jouw toestel. Ook kun je een app als DataManager gebruiken, die dit vanaf heden kan bijhouden voor je. Wij zijn gebonden aan de privacywetgeving en mogen deze informatie niet noteren. De gegevens die wij noteren zijn de starttijd, eindtijd en de hoeveelheid data er in een internetsessie wordt gebruikt. Je kunt dit terugvinden in de Mijn Simpel pagina onder de verbruiksspecificaties of op de factuurspecificaties. 

 

Het Plafond kun je instellen via de Mijn Simpel pagina onder het kopje Plafond. Het verschil tussen jouw abonnementskosten en het ingestelde bedrag van het Plafond is het maximum aantal kosten dat je buiten de bundel kunt maken. Dit is een extra dienst van €0,50 cent per maand. Indien het niet lukt om deze in te stellen, maar je dit toch graag wilt, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice

 

Ik wens je desondanks een prettig weekend toe.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer