Elke maand proberen jullie de factuur af te schrijven en elke x krijg ik een melding dat het mislukt is terwijl er gewoon geld om de rekening staat???
De afschrijving van mijn dochters abonnement lukt wel, maar van mijn abonnement niet terwijl het gaat om hetzelfde rekeningnummer.
Contact gehad met de bank, maar fout ligt bij jullie. Graag een oplossing hiervoor, want heb geen zin om iedere maand via ideal te moeten betalen.
Beste antwoord door Alexandra
Hai @Quirien
Dat is wel vervelend inderdaad. Via de Community kunnen we niet je account inzien. De snelste oplossing is om je rekeningnummer te wijzigen via het account bij 'Gegevens'. Je kan hetzelfde rekeningnummer gewoon weer invoeren, maar je moet wel een iDeal betaling van €0,01 doen. Daardoor word er weer een goedkeuring gegeven voor je automatische incasso zodat dat weer opgepakt kan worden. De betaling wordt verrekend met je factuur dus je betaalt niet te veel.
Dat is wel vervelend inderdaad. Via de Community kunnen we niet je account inzien. De snelste oplossing is om je rekeningnummer te wijzigen via het account bij 'Gegevens'. Je kan hetzelfde rekeningnummer gewoon weer invoeren, maar je moet wel een iDeal betaling van €0,01 doen. Daardoor word er weer een goedkeuring gegeven voor je automatische incasso zodat dat weer opgepakt kan worden. De betaling wordt verrekend met je factuur dus je betaalt niet te veel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.